دخمه

سَمتِ آتش ببری یا نبری ، خود دانی .......... من دلم سوخته ، گفتم که بدانید فقط

دخمه

سَمتِ آتش ببری یا نبری ، خود دانی .......... من دلم سوخته ، گفتم که بدانید فقط

دخمه یعنی داغگاه ، یعنی محل سوزاندن . به روایت امروز ،دخمه همان قبر است .
اینجا من تنها ، نبش قبر میکنم ، خودم را ... خاطراتم را ... حتی گاهی شما را
دخمه محل سکونت ارواح زندگان است .
اینجا مکانی است برای روضه خواندن و روضه شنیدن ، در کل بنده روضه خوان خوبی هستم از روضه های اهل بیت گرفته تا روضه های ... ، اگر به مذاق شما خوش نمی آید از همین ابتدا شما را به خیر و ما را به دیوانگی .
از همین ابتدا از لحن صریح و خشنم پوزش میخواهم ، باشد که در جوار شما اصلاح شوم .
در پایان " درست که اینجا مجهز به دوربین مدار بسته نیست ولی قطعا عالم محضر خداست "

پیوندها

بسم الله

امام حسن عسگری علیه السلام:

بهتر از زندگی چیزی است که چون آن را از دست دهی از "زندگی"بدت آید؛ 

و بدتر از مرگ چیزی است که چون بر تو فرود آید " مرگ "را دوست داشته باشی موسوعه السیره اهل بیت،ج۳۴،ص ۱۲۹


هدیه به همه انبیاءو اولیاء و صلحاءو شهدا و ارواح همه مومنین و مسلمین من الازل الی الابد بخوانید فاتحه مع السوره و الصوات

پ.ن اول : ما را به غم عشق همان عشق علاج است ..

پ.ن دوم : من حرم لازمم مرا دریاب 

پ.ن سوم : الهی رضا برضائک ، تسلیما لقضائک ، لا معبود سواک ، یا غیاث المستغیثین

نظرات  (۸)

سلام

بهتر از زندگی مادرم هست که الان سخت بیماره لطفا برای شفاء همه بیماران دعا کنید

پاسخ:
سلام و نور 
قطعا مادر بهتر از زندگی هست ...
الهی بحق حضرت مادر هر چه زودتر خدا عافیت و سلامتی بهشون بده به برکت صلوات بر محمد و آل محمد 
دوستان حمد شفاء فراموش نشه
  • یک مسلمان ...
  • ...چرا اینقدر این حدیث عجیب بود...؟ :(

    پاسخ:
    سلام و نور 
    عجیب و دل انگیز و قابل فهم در ابتلائات 
    دو ماه پیش میخواستم بنویسم نشد تا الان که همه راهی شدن و ...
  • دچارِ فیش‌نگار
  • خرم آباد مگه حرم داره؟

    پاسخ:
    سلام و نور 
    ?what
  • آفتاب گردون
  • سلام🍎

    حدیث حال بود..

    پاسخ:
    سلام و نور و رحمت
    آه ...
  • دچارِ فیش‌نگار
  • پ.ن دوم رو با تیتر ترکیب کردم

    پاسخ:
    نثار روح محترمتون صلوات فرستادیم بلکه رستگار بشید .
    البته که نمیدونم شهر خرم اباد حرم داره یا نه ولی هر جا حرم داره خرم آباد هست .
  • دچارِ فیش‌نگار
  • شاعر هم بودین ما خبر نداشتیم؟

    پاسخ:
    کاش شاعر بودم 
    شاعران وارث آب و خرد و روشنی اند ..

    سلام 

    شما که خیلی وقته تو ابتلائات هستید چرا یه بار این حدیث رو شرح نمیزنید . من واقعا باهاش درگیرم 

    پینوشت یعنی رفتنی نشدید؟:((((

    پاسخ:
    سلام و رحمت خدا بر ناشناس های اشنا 
    همه ادم ها ابتلائات خودشون رو دارن و هر کس یه بعدی از این حدیث رو تجربه میکنه 
    شرح هم کار عوام الناس مثل من نیست . برو از اهلش بپرس .
    پی نوشت یعنی حوصله شرح قصه نیست ... 

  • دچارِ فیش‌نگار
  • چرا

    اونجا که گفتین: هر جا حرم داره خرم آباده

    پاسخ:
    چه نگاه ظریفی انداختید 
    بیشتر باید به ارباب گفت 
    خاصیت نگاه تو ما را خراب کرد .. این افتاب غوره ما را شراب کرد 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">