دخمه

سَمتِ آتش ببری یا نبری ، خود دانی .......... من دلم سوخته ، گفتم که بدانید فقط

دخمه

سَمتِ آتش ببری یا نبری ، خود دانی .......... من دلم سوخته ، گفتم که بدانید فقط

دخمه یعنی داغگاه ، یعنی محل سوزاندن . به روایت امروز ،دخمه همان قبر است .
اینجا من تنها ، نبش قبر میکنم ، خودم را ... خاطراتم را ... حتی گاهی شما را
دخمه محل سکونت ارواح زندگان است .
اینجا مکانی است برای روضه خواندن و روضه شنیدن ، در کل بنده روضه خوان خوبی هستم از روضه های اهل بیت گرفته تا روضه های ... ، اگر به مذاق شما خوش نمی آید از همین ابتدا شما را به خیر و ما را به دیوانگی .
از همین ابتدا از لحن صریح و خشنم پوزش میخواهم ، باشد که در جوار شما اصلاح شوم .
در پایان " درست که اینجا مجهز به دوربین مدار بسته نیست ولی قطعا عالم محضر خداست "

پیوندها

حسب الامر 4

سه شنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۸، ۰۶:۰۹ ب.ظ

بسم الله

سلام و نور

زیارت دور و نزدیک همه زوار  حضرت ارباب قبول باشه .

جواب به پیغام های خصوصیم اینه :

میخونم همه وبلاگهایی رو که دنبال میکنم نظر ندادنم دلیل نخوندن نیست .

زیارت نبودم ، نبودنم دلیل زائر بودنم نیست .

70 تا پست نوشتم که همه فقط ذخیره شده و شاید یه وقتی منتشر بشه شایدم بعد ها پاک بشه از لیست.

بعضی از وبلاگ هایی که پیشنهادش رو میدید برای خوندن مطابق سلیقه ام نیست و اونجا وقت گذاشتن برای شخص من جزء کارهای بیهوده است .

فکر نکنم بتونم تو چالش جدید شرکت کنم . از دعوت دوستان ممنون . این معنیش این نیست که پست دیگر دوستان رو در رابطه با چالش نخوندم . اتفاقا خوندم و لذت بردم از مدل نوشتاری بعضی دوستان

دوستانی که وبلاگ دارن واقعا لطف میکنن اگه پیام خصوصی ناشناس برام نفرستن چون جواب بعضی رو نمیتونم اینجا بدم و بهتره خودشون مطلع بشن . در نتیجه دوستی که سوال خصوصی پرسیدن بهتر هست بیان و یه آدرس بدن تا جواب سوالشون رو بدم .

یه جواب پایانی میدم که به همه دوستان تعلق میگیره : قطعا اگه وبلاگی رو دنبال میکنم از قبل مطالبش رو خوندم و چون یا با ذائقه ام سازگار بوده یا حتما دلیل داشتم دنبال کردم والا اهل تبادل لینک نیستم و اصراری برای اینکه کسی وبلاگم رو دنبال کنه ندارم . پس اگر صرفا کسی جهت اینکه من دنبالش کنم وبلاگم رو لینک کرده خواهش میکنم خودش حذف کنه آدرس بنده رو از لیستش.


پ.ن اول: خیلی خوبه که آدم تو فضای مجازی هم دوستان خوبی داشته باشه که پیگیر احوالش باشن . خدا عوضتون بده .

پ.ن دوم : بارون امروز یه جور بدی بهشت لازمم کرد .

پ.ن سوم : اوقات خوش آن بود که با دوست به سر شد ...

  • ارمیا

حسب الامر

نظرات  (۴)

سلام منم هیچ وقت کسی رو به خاطر اینکه دنبالم کنه دنبال نکردم و خودمم رو موظف نمیدونم کسی رو که دنبالم کرد اگه دوست ندارم و نمیخونم مطالبش رو دنبال کنم 

به یادتون بودیم زیارت

پاسخ:
سلام و رحمت
ماجور باشید 
به نظر منم این درسته . مگه مسابقه و رقابته همه چیز؟
خوش به حال من 
سفر خوب بود ؟

سلام استاد

زیارت قبول ؛) 

حتی اگه نرفتید هم رفتید آخه بچه ها میگفتن دیدنتون تو طریق علما . تازه ف هم شما رو تو سامرا دیده بود . به هر حال قبول باشه 

میشه مطالب رو منتشر کنید ؟ دلمون تنگ شد برا قلمتون . یکی از تفریحات من سر زدن و خوندن نطراتتون تو بقیه پیجا هستش . ینی اینجا که میخونم . اونجا هم میخونم . تازه بیشتر صفحه هایی که نطر میزارید هم میخونمتون 

میشه بهشت رفتنی منم خبر کنید ؟

دلتنگی بدجور اذیت داره میکنه انگار . هم اینجا هم اونجا یه حال غریبی دارید 

پاسخ:
سلام آشنا جان
عجب حکایتی شده این زیارت نرفتن من امسال 
قبول حق باشه . اگه لازمه اسناد حصور فعال خودم رو تو تهران ارائه بدم به دوستان بلکه بپذیرن . 
البته که الحمدلله که اگر جسمم نبوده روحم اونجاها پریشونی میکرده . 
ینی اینهمه تو بیکاری بچه ؟ من برا تو یه دفتر چهل برگ یادداشت بنویسم دست بردار هستی؟
منظورم از بهشت جنت خدا نبوداااا
قل اعود برب دلتنگی ...
  • سوته دلان
  • سلام

    که تو در برون چه کردی که درون خانه هستی...

    پس زیارتتون قبول

     

    پاسخ:
    سلام و رحمت 
    فکنم سوز دلم ایندفعه بوجور دود کرده و دودش رفته تا مسیر نجف کربلا و اونجا چشمای زایرای ارباب رو مه الود کرده آدما رو من میدیدن 
    الحمدلله که نه تنها معرفت . نه تنهااشک . نه تنها سوز که حتی دود کردن برا این خاندان کریم هم بی مزد نمیمونه 
    شکر خدا را که در پناه حسینم ... عالم از این خوبتر پناه ندارد 
  • آقای گوارا
  • علیکم السلام و نور علی نور !

    سلامت باشید و پایدار ...

    پاسخ:
    تحت عنایت باشید . 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">