دخمه

سَمتِ آتش ببری یا نبری ، خود دانی .......... من دلم سوخته ، گفتم که بدانید فقط

دخمه

سَمتِ آتش ببری یا نبری ، خود دانی .......... من دلم سوخته ، گفتم که بدانید فقط

دخمه یعنی داغگاه ، یعنی محل سوزاندن . به روایت امروز ،دخمه همان قبر است .
اینجا من تنها ، نبش قبر میکنم ، خودم را ... خاطراتم را ... حتی گاهی شما را
دخمه محل سکونت ارواح زندگان است .
اینجا مکانی است برای روضه خواندن و روضه شنیدن ، در کل بنده روضه خوان خوبی هستم از روضه های اهل بیت گرفته تا روضه های ... ، اگر به مذاق شما خوش نمی آید از همین ابتدا شما را به خیر و ما را به دیوانگی .
از همین ابتدا از لحن صریح و خشنم پوزش میخواهم ، باشد که در جوار شما اصلاح شوم .
در پایان " درست که اینجا مجهز به دوربین مدار بسته نیست ولی قطعا عالم محضر خداست "

پیوندها

دل رمیده من هم امام میخواهد

جمعه, ۶ دی ۱۳۹۸، ۱۱:۲۱ ق.ظ

بسم الله

امام مهدی عجل الله تعالی فرجه :

علم ما به شما احاطه دارد ، و چیزی از اخبار شما بر ما پوشیده نیست

                                                                                      (تهذیب الاحکام ، مقدمه جلد 1 ، ص 38 )

از حال و روزمون با خبرید ، از این ابتلائاتی که غرق درش هستیم مطلعید و وای از ما که تو اوج بلا هم یادمون نیست باید سراغ کی بریم و چی بخوایم .

وضعیت مملکتمون ، وضعیت دنیا ، وضع معیشت مردم ، وضع ایمان و اخلاقمون ...

من که به نوبه خودم گند زدم به هر چی انسانیت هست از بس که دنبال خودم و امورات جاریه دنیام .

چه جوری یه عده ای بودن که دلشون برا گربه تو شاخ آفریقا هم شور میزده و نجات اون پرنده که از درختای استوایی افتاده بوده پایین هم تو برنامه شون بوده ؟!! پس چطور امثال من فقط فکر خودشون و نهایتا نزدیکانشون هستن ؟

این حکومت امام مهدی که ازش حرف میزنن عجب جایی هست خدا وکیلی !!! اگه اونا با هم احباب هستن پس ما چی هستیم ؟

اینروزا ذهنم یه جور جالبی داره تو ساختار حکومتی حضرت میچرخه و دنبال جا برا خودم میگردم . مع الاسف

برا آدم های تنبل و تن پرور و نون به نرخ روز خوری چون من جایی تو این ساختار نیست . اونوقته که باید بشینم و آب از لب و لوچم بره و حسرت نصیبم بشه از دوری و مهجوری ..

زیاد بخونیم این روزا دعای غریق رو " یا الله یا رحمان یا رحیم یا مقلب القلوب ثبت قلبی علی دینک "


پ.ن 1 :

من از دیروزهای رفته دانستم

که در امروزِ ما تقدیرِ فردا آفرینی هست

خبر دارم

بهار بهترینی هست !

پ.ن 2 : من هر وقت به مسیح می اندیشم پایه های صندلی ام جوانه میزند

میلاد حضرت مسیح علیه السلام مبارک

  • ارمیا

نظرات  (۶)

  • ///ه امیری
  • سلام و نور

    هنوز وقت نکردم همه پستا رو بخونم ولی قطعا میخونم به شرط حیات

    پیامای خصوصی رو چون زیادی ازش گذشته با اجازتون یه جا جواب میدم

    درگیر یه پروژه  جشنواره مانند بودم و الحمدلله به خوبی و خوشی تموم شد .

    ذهنم خیلی دچار پرش افکار هست و ترجیحم این شد تا اوضاع کله ام سامون نگرفته اینجا ننویسم

    حال و روزم بهتره ولی امان از این سرفه های بی امان

    پیشنهاد و خواهشم از همه این بوده که دعای طلب بارون تو صحیفه سجادیه (دعای 19 )رو بخونیم بلکه دل آسمون به رحم بیاد و از این بلای خاکستری نجات پیدا کنیم

    خوبه که با صدا و بی صدا هستید

    تحت عنایت باشیم .

    یا علی مدد

  • اشکان ارشادی
  • سلام 

    انشاءالله بخیر و نیکی ، انشاءالله به خواستت برسی. 

    روی چشمم ، منهم یکی مثل بقیه دعا می‌کنم. انشاءالله توفیق حاصل بشه. 

    در پناه حق باشید. 

    پاسخ:
    سلام و نور
    ممنون همین یکی یکی ها سیل راه میندازه :)
    الهی هممون عاقبتمون ختم به خیر باشه 
  • آفتاب گردون
  • علیکم السلام🌻

    آخ که چقدر به این جای توی حکومت حضرت فکر میکنم.. یکی رو میشناسم که حتی موقع انتخاب رشته ی دانشگاهش به این فکر میکرد

    و مع الاسف..

    انشاءالله که اوضاع فکر و زندگی همه مون سامون بگیره و آروم بگیریم به لطف و نگاهشون.

    پاسخ:
    عجیب آدمای جذابی هستن اینا 
    همون احباب حکومت حصرت در راه اند .. خوش به حالشون 
    من که یوم الحسرتم از همین دنیا شروع شده 

    سلام

    خیلی کم‌پیداوشدید بازم ۷ده رو شکر که کارا خوب پیش رفت 

    دعای غریق لازمه حال و روز این روزامون هست واقعاا

  • دچارِ فیش‌نگار
  • عیدتونم مبارک پس

  • نیکان نیک منش
  • سلام .

    وقت تون بخیر.

    فضای وب تون معطر به عطر دین و مذهب است. از این رو چند پرسش دارم از محضرتون اگه حال و حوصله اش را داشتید،پاسخ دهید.چنانچه پاسخ دهید،بر من منت نهاده اید.

     

    - به نظر شما دلیل عمده ی عصیان جناب آدمِ صفی چه بود؟

     

    - اگر بخواهید دین اسلام و مذهب شیعه را در یک جمله کوتاه و گویا برای یک غیر مسلمان و یا یک غیر ایرانی، توصیف نمایید،چه توضیحی خواهید داد؟

     

    -قرآن کریم برای دین اسلام،سه وجهِ عقاید،رفتاریات و اخلاقیات قایل هستند.اگر این سه وجه در یک طیفِ پنج رده ای {خیلی کم (20-0)، کم(40-21)، تا اندازه ای(60-41)، زیاد(80-61) و خیلی زیاد (100-81)} رتبه بندی شود؛ (در ضمن می توانید هر رده را نیزبه پنج رده خردترمجزا نمایید.مثلا رده خیلی زیاد را می شود به رده های: 84-81 ؛88-85؛92-89؛96-93 و100-94 رتبه بندی نمود وبرای مثال در پاسخ گفت: خیلی زیادِ کم، یا خیلی زیادِ خیلی زیاد وقس علی هذا)

    شما در پاسخ به این سوال که نگاه و باورتون تا چه اندازه الهی و مبتنی بر جهان بینی اسلامی است،چه رده ای را انتخاب خواهید کرد؟وچرا؟

    حال اگر از شما بپرسند تا چه اندازه نسبت به وجوه رفتاری و اخلاقی دین اسلام پایبند هستید، برای هریک از وجوه رفتاری و اخلاقی چه رده ای را نشان خواهید نمود؟ و چرا؟

     

    - حال با توجه به پرسش قبلی،تا چه اندازه خود را دیندار می دانید؟

     

    پاسخ:
    سلام و نور
    بابت تاخیر پوزش میخوام و البته که بابت جواب ندادنم 
    چون بیشتر نظر شخصی خواستید و حقیقتا نه شما رو میشناسم و نه لزومی برای پر کردن این جنس پرسشنامه میبینم و مهمتر از همه بعید میدونم جواب شخصی مثل من بتونه برای شما راه گشا باشه . پیشنهادم اینه که از اهل فن با ذکر دلیلتون برای مطرح کردن این جنس سوالات کمک بگیرید . و من الله توفیق 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">