دخمه

سَمتِ آتش ببری یا نبری ، خود دانی .......... من دلم سوخته ، گفتم که بدانید فقط

دخمه

سَمتِ آتش ببری یا نبری ، خود دانی .......... من دلم سوخته ، گفتم که بدانید فقط

دخمه یعنی داغگاه ، یعنی محل سوزاندن . به روایت امروز ،دخمه همان قبر است .
اینجا من تنها ، نبش قبر میکنم ، خودم را ... خاطراتم را ... حتی گاهی شما را
دخمه محل سکونت ارواح زندگان است .
اینجا مکانی است برای روضه خواندن و روضه شنیدن ، در کل بنده روضه خوان خوبی هستم از روضه های اهل بیت گرفته تا روضه های ... ، اگر به مذاق شما خوش نمی آید از همین ابتدا شما را به خیر و ما را به دیوانگی .
از همین ابتدا از لحن صریح و خشنم پوزش میخواهم ، باشد که در جوار شما اصلاح شوم .
در پایان " درست که اینجا مجهز به دوربین مدار بسته نیست ولی قطعا عالم محضر خداست "

پیوندها

به نام حضرت مادر همه قیام کنید

شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۸، ۰۲:۴۸ ق.ظ

بسم الله

« آنان که خاک را به نظر کیمیا کنند »
بی تو چه می کنند؟ تویی کیمیا تویی

        میلاد حضرت مادر بر هممون مبارک

پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله می فرمایند:

بوی پیامبران بوی به و بوی حورالعین بوی یاس و بوی فرشتگان بوی گل سرخ است، ولی بوی دخترم فاطمه علیها السلام بوی به و یاس و گل سرخ روی هم است. ( بحارالانوار، ج ۶۶، ص ۱۷۷ )

میخواستم از زندگی ققنوس وار مادران بنویسم

از بارها و بارها سوختن و زاییدن و زاییده شدن هاشون

از لحظه های تجربه مرگ که حیات بخشیده به همه فرزندان عالم

از ناشناخته و افسانه ای بودنشون

از بهشتی که زیر پا گذاشتن تا آغوش محبتشون رو به روی بچه هاشون باز کنن

اما روایت من و رسوند به رایحه طیبه ، به بوی خوش منتشر در همه عالم

یاد تفسیر یه دوستی افتادم از زیارت حضرت زهرا ، میدونید زیارتنامه ای که اتفاقا از امام معصوم روایت شده و با سلام شروع نمیشه زیارت مادر عالم حضرت زهرا (روحی لک الفداه) هستش ؟

میدونید چرا ؟ آخه سلام رو به کسی میدن که خدمتش شرفیاب میشن نه کسی که همواره و پیوسته حضور داره و هست .

میگم چقدر بوی مادرمون باید بوی دل انگیزی باشه ترکیبی از به و یاس و گل سرخ ...جمع انبیاء و ملائکه و حورالعین

یه حبه انگوری به مادرش گفته بود : مامان چه بوی خوبی میدی . 

بوی چی مامان ؟

بوی خودت ... بوی مامانی ...یه بوی رویایی

خوش به حال بچه ها که چشم و گوش دلشون بازه و سینشون محل دریافت خوبی های هستی

حالا فکرشم میتونه دیوونم کنه که حضرت مادر چه رایحه دل انگیز و رویایی دارن

مانده ام لحظۀ پیچیدن عطر تو به شهر                            ملک الموت پیِ چند نفر می‌آید

                                                                            چه میفهمم من از زهرا و ما ادراک ما زهرا...


پ.ن 1 :سرمایه ی محبت زهراست دین من  / من دین خویش را به دو دنیا نمی دهم

پ.ن 2 : غرق تلاطم مثل امواجند مردم / قدری دعا کن سخت محتاجند مردم

پ.ن3 : تعریف ما از عشق در یک جمله این است  / زهرا فقط کفو امیرالمومنین است

پ.ن 4 : دل و دماغش نوشتن نیست ولی الوعده وفا. گفتم مینویسم و رزقم شد روز ولادت حضرت مادر .. الحمدلله علی کل انعم

  • ارمیا

نظرات  (۸)

  • انگورزاده 🍇.
  • به به...نصفه شبی دلم رو باز کردید مادر..

    منی که از تولدم،تو کشوری بزرگ شدم...

    چه میفهمم من از زهرا و ما ادراک ما الزهرا.. رنگش،رنگِ حبه های انگورِ منه..!

    ممنونم ازتون:)

    پاسخ:
    سلام  و نور 
    المجهول قدرهاااا

    سلام ماه آسمون 

    سلام مادر 

    چقدر خوب کردید نوشتید و چقدر خوب نوشتید . 

    چقدر رویایی واقعا . 

    ملک الموت پی چند نفر میاید ...

    اینهمه غیبت داشتنتون حالمون و بد میکنه . بنویسید وسط اینهمه وانفسا و درگیریا خوبه نوشته هاتون 

    پاسخ:
    سلام و رحمت
    شرمندت هستم ناکوک جان 
    ایشالا بشه که بیشتر وقت داشته باشم و در خدمت
    ضربه به بد جایی خورده همه چله پاره شده یکی باید بشینه و رشته های گسسته رو دوباره گره بزنه تا بشه زندگی رو دوباره بافت 

    سلااام عیدتون خیلی خیلی مبارک

    پاسخ:
    سلام و نور
    بر شما هم 

    سلام 

    روزتون مبارک 

    به و یاس و گل سرخ .. به چه شود 

    پاسخ:
    سلام و رحمت
    ممنونم سید جان 
    عیدت مبارک 
    به .. چه شود 

  • دچارِ فیش‌نگار
  • منم این روز مبارک رو به شما تبریک میگویم

    دعا میکنم قلمتون همیشه خیر و برکت بنویسد

    پاسخ:
    سلام و رحمت 
    ممنون از لطفتون 
    الهی به دعای شما خوبان 
    از قول ما به همسر مکرمه هم تبریک بگید . 

    سلام استاددددد

    روزتون مبارک 

    عیدتون مبارک 

    خدایی عطرتون و خریدارمااااا .. چقد میدید این رنگ و بوی گرفته رو ؟؟؟

    بابا دلمون پکید که چرا نمینویسید ؟ ایمیل هم که جواب نمیدید ..

    نبودنتون آدم و میبره تو خاطره رفتن احمد کاظمی و حاج عماد و صیاد و تهرانی مقدم 

    قشنگ بوی عزا میاد از دخمه

    پاسخ:
    سلام آشنا جان 
    عید توام مبارک 
    من گلاب مصرف میکنم بیشتر . بگو پدر جان برات از کاشان خوبش رو بخره 
    حوصله شرح قصه نیست .. خلاص 

    تو را با جوهر زر می نویسم

    شبیه درّ و گوهر می نویسم

    درون دفتر شعرم همیشه،

    به جای عشق، مادر می نویسم

     

    سلام.

    عیدتون و روزتون مبارک...

     

    پاسخ:
    سلام و نور
    الحمدلله بابت نعمت مادر که خدا بهمون هدیه کرده
    بر شما هم عید مبارک . ممنونم 
    تحت عنایت باشیم

    سلام علیکم

    با تأخیر بر شما مبارک!

    خدا خیرتان دهد!

    پاسخ:
    سلام و نور 
    سپاسگزارم 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">