دخمه

سَمتِ آتش ببری یا نبری ، خود دانی .......... من دلم سوخته ، گفتم که بدانید فقط

دخمه

سَمتِ آتش ببری یا نبری ، خود دانی .......... من دلم سوخته ، گفتم که بدانید فقط

دخمه یعنی داغگاه ، یعنی محل سوزاندن . به روایت امروز ،دخمه همان قبر است .
اینجا من تنها ، نبش قبر میکنم ، خودم را ... خاطراتم را ... حتی گاهی شما را
دخمه محل سکونت ارواح زندگان است .
اینجا مکانی است برای روضه خواندن و روضه شنیدن ، در کل بنده روضه خوان خوبی هستم از روضه های اهل بیت گرفته تا روضه های ... ، اگر به مذاق شما خوش نمی آید از همین ابتدا شما را به خیر و ما را به دیوانگی .
از همین ابتدا از لحن صریح و خشنم پوزش میخواهم ، باشد که در جوار شما اصلاح شوم .
در پایان " درست که اینجا مجهز به دوربین مدار بسته نیست ولی قطعا عالم محضر خداست "

پیوندها

همیشه آنکه نرفته است بی قرار تر است ...

پنجشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۸، ۱۰:۰۲ ب.ظ

بسم الله

دو تا حوض از اشک تو چشماش

دو تا رود از سرچشمه اون حوضای پر اب

قاب گرفتن عکس یه حرم رو که سرخی پرچمش

رنگ غروب زده به این دریاچه های نمکی و 

کویر خشک گونه ها رو شالیزار کرده از امواج غم 

و موج موج حرارت دلش رو به بازی گرفته تو کنج این غربت جا موندگی 


پ.ن اول : حرارتاً قُلوبِ کل مومنِِ و مومنه .... هوای نوکرات و داری مگه نه ؟؟ هوای نوکرات و داری مگه نه ؟؟؟

پ.ن دوم: به سلیمان جهان از طرف مور سلام ..

پ.ن سوم: هر که دل آرام دید . از دلش ارام رفت

نظرات  (۴)

  • آقای گوارا
  • ان شاالله سال آینده ...

    پاسخ:
    سلام الله علی الزوار سیدالشهدا 
    ماجورین . الحمدلله که رفتید و برگشتید . خدا توفیقاتتون رو روز افزون بداره به برکت صلوات بر محمد و ال محمد .
  • آقای گوارا
  • سلام عرض می کنم

    ممنونم . اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم ...

    پاسخ:
    :)))
  • اشکان ارشادی
  • پست گذاشتی ، منرو یادت نره. 

    پاسخ:
    سلام و نور
    متوجه منظورتون نشدم . 
    پاسخ پیام خصوصیتون رو هم همینجا میدم 
    چند تا از مطالبتون رو دیدم و خوندم . امیدوارم موفق باشید . 
    جهت ادب هم دنبال شدید .
  • اشکان ارشادی
  • واقعا تشکر ، اگر نقدی یا نصیحتی داشتید حتما برام نظر بگذارید ، ممنون میشم.

    پاسخ:
    بله حتما 
    سلامت باشید .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">