دخمه

سَمتِ آتش ببری یا نبری ، خود دانی .......... من دلم سوخته ، گفتم که بدانید فقط

دخمه

سَمتِ آتش ببری یا نبری ، خود دانی .......... من دلم سوخته ، گفتم که بدانید فقط

دخمه یعنی داغگاه ، یعنی محل سوزاندن . به روایت امروز ،دخمه همان قبر است .
اینجا من تنها ، نبش قبر میکنم ، خودم را ... خاطراتم را ... حتی گاهی شما را
دخمه محل سکونت ارواح زندگان است .
اینجا مکانی است برای روضه خواندن و روضه شنیدن ، در کل بنده روضه خوان خوبی هستم از روضه های اهل بیت گرفته تا روضه های ... ، اگر به مذاق شما خوش نمی آید از همین ابتدا شما را به خیر و ما را به دیوانگی .
از همین ابتدا از لحن صریح و خشنم پوزش میخواهم ، باشد که در جوار شما اصلاح شوم .
در پایان " درست که اینجا مجهز به دوربین مدار بسته نیست ولی قطعا عالم محضر خداست "

پیوندها

هو الاول

شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۸، ۰۷:۱۳ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

عشق سوزان است بسم الله الرحمن الرحیم
هرکه خواهان است بسم الله الرحمن الرحیم


دل اگر تاریک اگر خاموش بسم الله نور
گر چراغان است بسم الله الرحمن الرحیم

نامه ای را هُد هُد آورده ست آغازش تویی
از سلیمان است بسم الله الرحمن الرحیم

سوره ی والیل من برخیز و والفجری بخوان
دل شبستان است بسم الله الرحمن الرحیم

قل هو الله احد قل عشق الله الصمد
راز پنهان است بسم الله الرحمن الرحیم

گیسویت را بازکن انا فتحنایی بگو
دل پریشان است بسم الله الرحمن الرحیم

ای لبانت محیی الاموات لبخندی بزن
مردن آسان است بسم الله الرحمن الرحیم

میزبان عشق است و وای از عشق! غوغا می کند
هر که مهمان است بسم الله الرحمن الرحیم

  • ارمیا

نظرات  (۳)

سلام
خیلی این شعر زیبا بود
از کیه؟
عمر وبلاگتون چقدر زیاده؟
واقعا نزدیک 2000روز عمر داره؟
پاسخ:
علیک سلام 
بله واقعا زیباست و از جناب اقای مهدی جهاندار 
بله . اون اوایل که بلاگفا به مشکل خورد ساخته شد و حتی چند تا پست هم گذاشتم و بعدش به دلایلی تعطیل کردم ولی دلم نیومد حذف بشه . البته بلاگفا رو داشتم و دارم همچنان 
بسم الله النور
سلام مادر
احساس غربت می کردم اینجا داشتم جمع می کردم بیام بلاگفا ،شما اومدین دیگه غریب نیستم اینجا
خداروشکر که می نویسین
خداروشکر که هستین
مبارکه به نام عزیزش

پاسخ:
بسم الله
سلام مادر جان. خوش اومدی 
منم دلم خواست قاطی اینهمه ادم فاطمه زهرامم بیاد و بهم سر بزنه و برام نظر بنویسه و یه وقتایی باهاش گپ بزنم
قربون لطف و محبتتون برم من
با اجازه...بدیه اینجا اینه که ایکون خجالت نداره فقط من بزارم
ماچ محکم و بغل  کش دار
پاسخ:
خدا نکنه مادر 
حقا که خانومی 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">