دخمه

سَمتِ آتش ببری یا نبری ، خود دانی .......... من دلم سوخته ، گفتم که بدانید فقط

دخمه

سَمتِ آتش ببری یا نبری ، خود دانی .......... من دلم سوخته ، گفتم که بدانید فقط

دخمه یعنی داغگاه ، یعنی محل سوزاندن . به روایت امروز ،دخمه همان قبر است .
اینجا من تنها ، نبش قبر میکنم ، خودم را ... خاطراتم را ... حتی گاهی شما را
دخمه محل سکونت ارواح زندگان است .
اینجا مکانی است برای روضه خواندن و روضه شنیدن ، در کل بنده روضه خوان خوبی هستم از روضه های اهل بیت گرفته تا روضه های ... ، اگر به مذاق شما خوش نمی آید از همین ابتدا شما را به خیر و ما را به دیوانگی .
از همین ابتدا از لحن صریح و خشنم پوزش میخواهم ، باشد که در جوار شما اصلاح شوم .
در پایان " درست که اینجا مجهز به دوربین مدار بسته نیست ولی قطعا عالم محضر خداست "

پیوندها

حاضرین به غایبین برسانند

شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۵۲ ق.ظ

بسم الله

این جمله از دیدار سخنگوی جنبش انصارالله یمن خطاب به حضرت آقا طعم شیرین ولایت رو ریخته تو دلم اینروزا و بیشتر از همیشه کیفور غدیر هستم . 

"ما ولایت شما را امتداد خط پیامبر اسلام (ره) و

ادامه ولایت امیرالمومنین علی (ع ) میدانیم ."


پ.ن ۱: حزب الله هم الغالبون

پ.ن ۲: علی در سرنوشت عالم امکان اثر دارد 

پ.ن ۳: یا ابانا .. فتصدق علینا 

نظرات  (۹)

سلام

خیلی این جمله عجیبه! بچه حزب اللهی های ما گاها تمایلی به بیان این جمله ندارند.

اینجور جاها آدم متوجه میشه اون روایات در مورد یمنی ها از چی خبر داده.

پاسخ:
سلام و نور
عیدتون مبارک 
منظورتون دقیقا کدوم روایت هست ؟
  • آقای گوارا
  • به به [لبخند]

    پاسخ:
    سلام و نور
    عیدتون مبارک 
    به به :)
  • دچارِ فیش‌نگار
  • #جوگیریه


    عید شما هم مبارک

    پاسخ:
    سلام و نور 
    عیدتون مبارک 
    حتی اگه جو گیری هم باشه قشنگ هست و موندگار 
  • جناب منزوی
  • مقاومت اگر ایمانی باشد، پیروز است.

    پاسخ:
    سلام و نور
    قطعا همینطور هست
    ممنون از نظر و عنایتتون به مطلب 

    سلام 

    خواندم . از طعم شیرین نوشته ای. 

    موفق باشی. پیام قبلی مرا بعداز مدتها پاسخ دادی و یک سوال داشت. خصوصی نداری ، پس اگه جوابش رو میخواهی ، یک خصوصی بزن وب من تا جواب بدهم. 

    البته هرچه صلاح میدانید. خدای ناکرده بد قلمداد نشود. 

    پاسخ:
    سلام و نور
    عیدتون مبارک 
    بخش تماس با من برای پیام خصوصی هست و بنده در خدمت هستم 
    تو فضای وبلاگ بودت بخش تماس با من ینی اینکه قلمداد بد معنی نداره . در خدمت هستم 

    سلام

    برام عجیب بود که توی این شرایط یمن، عبدالملک الحوثی به حسن نصرالله نامه نوشته بود که اگر جنگی رو با اسرائیل شروع کنید ما در کنار شما با اسرائیل میجنگیم...

    اصلا واکنش هاشون تمام محاسبات دنیای مدرن رو بهم ریخته...

    پاسخ:
    سلام و نور
    عیدتون مبارک
    یدالله فوق ایدیهم 
    یمن با عقیقش پیشکسوت بودن تو پذیرش ولایت رو ثابت کردن 

    بسم الله

    سلام مادر

    الهی قربون دلتون برم من ،طعم ولایت نوش جونتون

    عیدتون مبارک 

    الهی بهترین اتفاق امسال بشه عیدی امروزتون از حضرت پدر

    پاسخ:
    سلام به روی ماهت
    عید توام مبارک مادر‌
    الهی به دعات

    بسم الله

    سلام الله علیکم

    ممنون از بچه ها که پیگیر بودن 

    جواب خصوصیتون رو اینجا میزارم تا یاد بگیرید که من با وبلاگیا هم کلام میشم اینجا نه اینستا ایها :)))

    سید . آشنا . ناکوک . حسین آقا 

    ممنون از نگرانی و لطفتون 

    یه کم درگیر کار غدیر بودم و یه کم هم طبق پیش بینی ها درگیر درد قدیمی 

    ایشالا بهتر بشم حتما دوباره در خدمتم .

    اسئلک بالدعا 

    فاتحه امروز رو اگه فراموش کردید الان بخونید و شب زیارتی با یه سلام من رو هم دعا کنید .

  • دچارِ فیش‌نگار
  • هوم :)

    پاسخ:
    سلام
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">