دخمه

سَمتِ آتش ببری یا نبری ، خود دانی .......... من دلم سوخته ، گفتم که بدانید فقط

دخمه

سَمتِ آتش ببری یا نبری ، خود دانی .......... من دلم سوخته ، گفتم که بدانید فقط

دخمه یعنی داغگاه ، یعنی محل سوزاندن . به روایت امروز ،دخمه همان قبر است .
اینجا من تنها ، نبش قبر میکنم ، خودم را ... خاطراتم را ... حتی گاهی شما را
دخمه محل سکونت ارواح زندگان است .
اینجا مکانی است برای روضه خواندن و روضه شنیدن ، در کل بنده روضه خوان خوبی هستم از روضه های اهل بیت گرفته تا روضه های ... ، اگر به مذاق شما خوش نمی آید از همین ابتدا شما را به خیر و ما را به دیوانگی .
از همین ابتدا از لحن صریح و خشنم پوزش میخواهم ، باشد که در جوار شما اصلاح شوم .
در پایان " درست که اینجا مجهز به دوربین مدار بسته نیست ولی قطعا عالم محضر خداست "

پیوندها

سودای صید

شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۰۹ ق.ظ

بسم الله

سودای صیاد صید است و سودای صید رهایی

در نظام علی و معلولی عالم شاید چنین باشد اما در وادی عاشقی 

صید در پی اسارت است و صیاد در پی شکار 

رابطه ما با اولیاء خدا اگر از نوع عاشقی نباشه هر روز بیشتر از دیروز خودمون رو تو دام میبینیم و در پی رهایی از حصار .

همیشه برام عجیب بوده که چطور آقای فلانی شاگرد ایت الله فلانی میتونه بعد از اینهمه سال یهو بزنه به خاکی و گرد و خاکش یه دنیایی رو بگیره . 

تو این ارتباط تونستم هضمش کنم . 

خیلی وقتا شاگردی کردنامون از جنس دست و پا  زدن برای رهایی از حصار هست و سالها خودمون رو اشتباهی به در و دیوار قفس کوبیدیم و بر عکس فکر کردیم داریم نفس و به بند میکشیم . چون اونی که تو لحظه اول چشممون رو گرفته  زرق و برق طعمه بوده و منفعت نفس ،غافل از اینکه "او میکشد قلاب را"

و نهایتش نعمت به رومون قطع میشه و افسار نفسمون و رها میکنن تا با سرکشی خودمون و تباه کنیم . 

جنس هدایت خدا از جنس اجبار نیست و این فوق کرامت است که خدا برای ما بنده ها تفویض کرده .


پ.ن ۱: اللهم اغفر لی الذبوب التی تغیر النعم 

پ.ن ۲:االهی بقدرتک علیَّ تُب عَلَیَّ، و بحلمک عَنّی اَعفُ عنّی ، و بعلمک بی اِرفَق بی 

پ.ن ۳ : قل اعوذ من نفسی 

  • ارمیا

نظرات  (۲)

واقعا وبلاگ فوق العاده خوبی داری لطفا همینطور ادامه بده

راستی من تو وبلاگم آموزش برنامه نویسی وبسایت و ... میدم اگه علاقه مند بودی حتما سر بزن

پاسخ:
ممنونم . هر چند هنوز چیزی ننوشتم که بشه بهش گفت فوق العاده خوب :)
خدمت میرسم 
  • آب حیات ، زمین
  • سلام 
    اگر دوست داری تا همدیگر را دنبال کنیم ، وب من تازه تاسیس هست.
    خبر بده 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">