دخمه

سَمتِ آتش ببری یا نبری ، خود دانی .......... من دلم سوخته ، گفتم که بدانید فقط

دخمه

سَمتِ آتش ببری یا نبری ، خود دانی .......... من دلم سوخته ، گفتم که بدانید فقط

دخمه یعنی داغگاه ، یعنی محل سوزاندن . به روایت امروز ،دخمه همان قبر است .
اینجا من تنها ، نبش قبر میکنم ، خودم را ... خاطراتم را ... حتی گاهی شما را
دخمه محل سکونت ارواح زندگان است .
اینجا مکانی است برای روضه خواندن و روضه شنیدن ، در کل بنده روضه خوان خوبی هستم از روضه های اهل بیت گرفته تا روضه های ... ، اگر به مذاق شما خوش نمی آید از همین ابتدا شما را به خیر و ما را به دیوانگی .
از همین ابتدا از لحن صریح و خشنم پوزش میخواهم ، باشد که در جوار شما اصلاح شوم .
در پایان " درست که اینجا مجهز به دوربین مدار بسته نیست ولی قطعا عالم محضر خداست "

پیوندها

از" تیر" تا "تار"

چهارشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۰۲ ب.ظ

بسم الله

خداوند عبادش را با "تار" و " تور " و "تیر" صید میکند ؛

تیر برای فراری ها ، 

تور برای متوسطین ،

تار و آواز ملکوتی برای مقربین .

حاج اقای دولابی (مصباح الهدی ۱۹۸)


پ.ن ۱: صدای تو را .. رنگ و بوی صدای تو را دوست دارم 

پ.ن ۲:عشق یعنی آن صدای سازها 

پ.ن ۳: ما را به جبر هم که شده سر به راه کن .... خیری ندیده ایم از این اختیارها

نظرات  (۷)

سلام 
خیری ندیده ایم از این اختیار ها
رشته ای بر گردنم افکنده دوست ....میکشد هرجا که خاطر خواه اوست


پاسخ:
سلام و نور 
اون رشته از جنس تور میشه فکنم 
الهی هممون صید تار خدا باشیم .
  • امّــــــــ شــــــــــهــــــــرآشــــــــــوبـــــــ
  • سلام
    لطف آنچه تو اندیشی
    حکم آنچه تو فرمایی
    پاسخ:
    سلام و نور 
    مقام رضا 
    یا عباد الرحمان شماها هستیدااا 
    ما ولی درگیر ابزار صید شدنیم هنوز 
    مقربین درگاه .. دعا بفرمایید بانو :)
    سلام 
    انگار تار و با صدا صید کردن برای ما مصداق فریب دادن هستش 
    پاسخ:
    سلام 
    میفهمم حرفت رو ولی این تو دنیا مصداق داره که تو فیلمای هالیوود هم زیاد میبینیم . شخص با صدای موسیقی مسخ میشه یا با یه صدای آواز میکشنش توی دام و ..
    اینجا تار که مصداق صوت دل انگیز هست جریان اون صدا و ارتباط کلامی و رابطه خاص هستش .. اونچه سحر میکنه .. صدایی که موسی رو در طور سینا  به کلیم الله تبدیل کرد و عهد عاشقیش رو محکم تر کرد . 
    مقربین عاشقان دل نازکی هستن که با موسیقی ملکوت ازشون دلبری میکنن 
  • امّــــــــ شــــــــــهــــــــرآشــــــــــوبـــــــ
  • نه بابا، ماهم از زبان شاعر گفتیم،ما رو چه به این حرفا؟؟
    پاسخ:
    الکی که از زبان شاعر برا ما ننوشتید :)
    و البته که شاعر هم زبان حال شما رو فرموده
    فهمیدم. فقط یه سوال میشه مثال دنیایی هم بزنید؟😊
    پاسخ:
    مثال دنیایی اش میشه تلاوت های قرآن که بعضی ادم ها باهاش مثل ابر بهار میتونن ببارن ولی بعضیا باید تمرکز کنن روی ترجمه تا بفهمن و محتوای آیات جذبشون کنه و بعضیا هستن که ابتلائات میکشتشون به سمت خدا 
    حُر کن مرا که جام من از شرم پر شده است .. ما را که راه نیست به خیل حبیب ها 
    خودت از بیت قصه رو بخون و مثال رو بررسی کن ببینم چی برداشت میکنی 
    فقط حر رو فهمیدم که با تیر کشیدنش
    پاسخ:
    بیشتر از این روت حساب میکنم بابا 
    درسته حر کسی بود که با تیر صید شد
    خیلی از شهدا بودن که با تور صید الشهدا و سخنرانیایی که تو خود سرزمین کربلا انجام داد و معرفی ها و بشارت و انزار تو دام بلای عشق افتادن
    یه عده ای هم بودن مثل حبیب و مسلم بن عوسجه و بریر و زهیر و .. اینا اونایی بودن به به آواز ملکوتی کشیدنشون تو صید عشق و خدا برا خودش جداشون کرد .
    سلام..استاد خیلی خوب میفرمایند که
    از مهرت ای خورشید جان.... چون ذره ام هر سو روان
    مجذوب حسن دیگران....ای ماه خوبان نیستم...
    دعا بفرمایید

    پاسخ:
    سلام و نور
    الحمدلله که مجذوب دیگران نیستید 
    چشم . شما هم 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">