دخمه

سَمتِ آتش ببری یا نبری ، خود دانی .......... من دلم سوخته ، گفتم که بدانید فقط

دخمه

سَمتِ آتش ببری یا نبری ، خود دانی .......... من دلم سوخته ، گفتم که بدانید فقط

دخمه یعنی داغگاه ، یعنی محل سوزاندن . به روایت امروز ،دخمه همان قبر است .
اینجا من تنها ، نبش قبر میکنم ، خودم را ... خاطراتم را ... حتی گاهی شما را
دخمه محل سکونت ارواح زندگان است .
اینجا مکانی است برای روضه خواندن و روضه شنیدن ، در کل بنده روضه خوان خوبی هستم از روضه های اهل بیت گرفته تا روضه های ... ، اگر به مذاق شما خوش نمی آید از همین ابتدا شما را به خیر و ما را به دیوانگی .
از همین ابتدا از لحن صریح و خشنم پوزش میخواهم ، باشد که در جوار شما اصلاح شوم .
در پایان " درست که اینجا مجهز به دوربین مدار بسته نیست ولی قطعا عالم محضر خداست "

پیوندها

و بقیعی که حرم میشود ان شاءالله

يكشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۸، ۰۱:۲۷ ب.ظ

بسم الله

شهادت حضرت خیر البشر محمد مصطفی صلوات الله علیه و کریم بن کریم امام حسن مجتبی علیه السلام بر تمامی موجودات عالم تسلیت باد .

هر عملی که انجام دهید ، پیغمبر میبیند ، هر نیتی که ناصری بکند ، می بیند .

از اسرار ما مطلع می شوند . واخجلتا ( چقدر خجالت داردا ) چطور پیغمبر با این روسیاهی من شفیع من بشوند ؟

چه بکنیم ؟ لکن رحمة للعالمین است ....

یک نمونه از نگرانی حضرت جریان شهادت این بزرگوار است . ایشان نگران امت بودند تا جایی که جبرئیل پیغام آورد که حضرت حق میفرماید : « و پروردگارت آنقدر به تو عطا خواهد کرد (و از امتت خواهد آمرزید که خشنود شوی ، سوره ضحی آیه 5 ) حضرت فرمودند : الان راحت شدم .

( حاج آقای ناصری )


پ.ن 1 : شهادتی که برای ما رحلت نمیشود .

پ.ن 2 : حسن شدی که سوال غریب کیست در عالم / میان کوچه و گودال بی جواب بماند .

پ.ن 3 : اگر چه خیر ندیدند از در اما باز / به روی هر چه گدا هست واگذاشته اند

پ.ن 4 : اسئکم بالدعا

نظرات  (۱۰)

سلام 

واخجلتا 

بر شما هم تسلیت 

پ.ن دوم و سوم اصل روصه هستا 

 

پاسخ:
سلام و نور
واقعا 

  • امّــــــــ شــــــــــهــــــــرآشــــــــــوبـــــــ
  • جانم حسن...

    پاسخ:
    سلام و نور
    جانم حسن

    سلام علیکم

    تسلیت عرض می‌کنم.

    سپاس بابت نکات و تذکرات.

    پاسخ:
    سلام و نور
    به خودم تدکر دادم والا شما خوبان که خودتون واقف هستید .

    سلام و تسلیت 

    چقدر غم انگیز و در عین حال امیدوار کننده بود . قربون رسول اکرم برم که مظهر مهربونی خداوند هستن .

    پ.ن .. امان امان

    پاسخ:
    سلام سیدجان
    از حضرت رحمت للعالمین جز این بعیده 
    شرمنده اگر اذیت شدی
  • اشکان ارشادی
  • سلام بسیار جالب و شایان توجه بود. 

    خوشحال میشم ، در چالشی که خیلی سعی کردم روان بنویسم نظری بصورت عمومی برایم بگذاری. 

    آیا شما از اسم خودتان راضی هستید ؟؟؟ نظرت با ذکر نکات برام مهمه، بصورت عمومی البته. 

    اگر دیر جواب دادم ببخشید ، ولی حتما جواب می‌دهم. 

    برای رحلت و شهادت سه بزرگ دین هم تسلیت.

    پاسخ:
    سلام و نور 
    مطالعه میکنم و اگر نطری بودم حتما میگم . 
    ممنون

    سلام مادر

    عزاداری هاتون قبول

    الهی که به برکت روضه ها ربیعتون خیلی مبارک باشه

    پاسخ:
    سلام مادر جان
    الهی بر تو هم مبارک باشه
    الهی خدا کم هممون رو به احسن وجه قبول کنه ازمون 
    خوشحالم کردی عزیزم . 
  • اشکان ارشادی
  • سلام

    خواهر عزیزم ، من اگر از شما نظر میخوام ، چون نظرت برام مهمه

    . شما به نکاتی اشاره میکنید که برای من لازمه. پس این بنده‌ی حقیر رو از نظراتت دریغ نکن. ممنون

    پاسخ:
    سلام و نور
    خدمت میرسم ان شاءالله
    کمی درگیر و گرفتار هستم .
  • اشکان ارشادی
  • سلام 

    خواهر گرامی 

    پاسخ نوشتم ، سعی کردم کامل هم جواب دهم. 

    حتی گفتم اگر صلاح دانستید مثلا خصوصی بپرسید از کدام پستم استفاده کنید. 

    در پناه خدا باشی 

    پاسخ:
    علیکم السلام . بله دیدم . ممنونم 
    لطف کردید اگر لازم شد استفاده میکنم
  • اشکان ارشادی
  • ببخشید 

    سلام و عرض ادب 

    کمی دیر شده ولی میلاد با سعادت تبریک. عیدتان مبارک.

    پاسخ:
    سلام و نور
    بر شما هم تبریک
  • جناب منزوی
  • سلام

    عنوان به زندگی انگیزه میده

    پاسخ:
    سلام و نور 
    زندگیتون پر از انگیزه های الهی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">