دخمه

سَمتِ آتش ببری یا نبری ، خود دانی .......... من دلم سوخته ، گفتم که بدانید فقط

دخمه

سَمتِ آتش ببری یا نبری ، خود دانی .......... من دلم سوخته ، گفتم که بدانید فقط

دخمه یعنی داغگاه ، یعنی محل سوزاندن . به روایت امروز ،دخمه همان قبر است .
اینجا من تنها ، نبش قبر میکنم ، خودم را ... خاطراتم را ... حتی گاهی شما را
دخمه محل سکونت ارواح زندگان است .
اینجا مکانی است برای روضه خواندن و روضه شنیدن ، در کل بنده روضه خوان خوبی هستم از روضه های اهل بیت گرفته تا روضه های ... ، اگر به مذاق شما خوش نمی آید از همین ابتدا شما را به خیر و ما را به دیوانگی .
از همین ابتدا از لحن صریح و خشنم پوزش میخواهم ، باشد که در جوار شما اصلاح شوم .
در پایان " درست که اینجا مجهز به دوربین مدار بسته نیست ولی قطعا عالم محضر خداست "

پیوندها

دهمین معنی زهرا(س)هادی است

شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۸، ۰۷:۵۹ ق.ظ

بسم الله

اسعدالله ایامکم

تبریک و تهنیت بمناسبت ولادت حضرت امام علی النقی الهادی 

هر کس به طریق خدا پرستی محکم و استوار باشد ،مصائب بر وی سبک آید،حتی اگر تکه تکه شود . (تحف العقول)


پ.ن ۱: یا ایها العزیز ! تصدق علی الذلیل 

ای خالق زیارت کل ذوات نور .....ای جامعه سُرای تبار کبیرها

یا هادی الاُمم!اگر انوار تو نبود ..... بیراهه میشدند تمام مسیرها 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">