دخمه

سَمتِ آتش ببری یا نبری ، خود دانی .......... من دلم سوخته ، گفتم که بدانید فقط

دخمه

سَمتِ آتش ببری یا نبری ، خود دانی .......... من دلم سوخته ، گفتم که بدانید فقط

دخمه یعنی داغگاه ، یعنی محل سوزاندن . به روایت امروز ،دخمه همان قبر است .
اینجا من تنها ، نبش قبر میکنم ، خودم را ... خاطراتم را ... حتی گاهی شما را
دخمه محل سکونت ارواح زندگان است .
اینجا مکانی است برای روضه خواندن و روضه شنیدن ، در کل بنده روضه خوان خوبی هستم از روضه های اهل بیت گرفته تا روضه های ... ، اگر به مذاق شما خوش نمی آید از همین ابتدا شما را به خیر و ما را به دیوانگی .
از همین ابتدا از لحن صریح و خشنم پوزش میخواهم ، باشد که در جوار شما اصلاح شوم .
در پایان " درست که اینجا مجهز به دوربین مدار بسته نیست ولی قطعا عالم محضر خداست "

پیوندها

توجه توجه

سه شنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۸، ۰۸:۲۰ ق.ظ

بسم الله 
توجه 📣📣توجه
به زودی در این مکان یک پست میروید .
پ.ن : گفتم هر روز قدم رنجه میکنید و تشریف میارید از اینجا رد میشید دست خالی نرید و در جریان باشید که قراره در آینده نزدیک با چی مواجه بشید
پ.ن دوم: صرفا جهت خالی نبودن عریضه

  • ارمیا

نظرات  (۳)

  • **هِلِناز **
  • منتظر رویشیم :)
    پاسخ:
    سلام و عرض ادب 
    توکل به خدا .. منتظر یه اتفاقی هستم محقق بشه شروع میکنم .

    سلام از نظراتتون بهره مند شدیم پستاتونم عین نظراتتون حتما خوبه 
    پاسخ:
    سلام و عرض ادب
    ان شاءالله که اینطور باشه 
    سلام
    اسم دخمه رو یه بزرگواری تو اینستا  به عنوان آیدی دارن، از ایشون که بهره ها بردیم، دخمه ی شما هم ان شاءالله پر از نور باشه...
    پاسخ:
    سلام و عرض ادب
    نمیشناسمشون ولی امیدوارم که اینجا براتون فضای بهره بردن باشه .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">